Painonhallintaryhmä 24.2.2019 klo 15:30

Miten pudottaa painoa terveellisesti?
Miten päästä sokerinhimosta eroon?
Miten tulisi liikkua ja millä tavalla?
Miten syödä, jotta olo olisi virkeä ja paino pysyisi hallinnassa?

Tule mukaan voimaan hyvin. Asetetaan yhdessä tavoitteet ja aloitetaan matka kohti parempaa oloa liikunnan ja ravitsemuksen avulla. Opetellaan tärkeimmät perusasiat, joista pitämällä kiinni voit olla hyvässä kunnossa, ilman jatkuvia laihdutuskuureja.

KOSKA?
5 viikon PAINONPUDOTUSRYHMÄ aloittaa 24.2 klo:15.30

MITÄ HYÖDYN?
*valmentajan tuki ryhmän ajan (WhatsApp, sähköposti)
*suljettu FB-ryhmä
*5 tapaamista ryhmän kanssa (sunnuntaisin klo:15.30-16.30)
*kehonkoostumusmittaukset ryhmän alussa ja lopussa
*yksilölliset ohjeet pysyvää painonhallintaa varten
*5x ryhmäliikuntatuntia (Zenanan tuntivalikoimasta)

Ryhmään otetaan 8, ryhmä toteutuu minimissään 5 henkilön kanssa.

OKEI, MITEN ILMOITTAUDUN?

Alustavat varaukset
elina@zenanahollola.fi

TAI
Maksamalla kurssimaksu (99€) 20.2.2019 mennessä. Varaus on sitova. Toimi pian, sillä paikkoja on vain rajattu määrä!

KUKA?
Ryhmän ohjaa Laura Raisio
Personal Trainer

Onnistutaan yhdessä!

Pilates Workshop, lapatuki 8.3.2019 klo 18:30-20:00

Lapatuella tarkoitetaan lapaluiden riittävän hyvää hallintaa sekä saumatonta yhteistyötä olkanivelten kanssa. Hyvä lapatuki muodostuu lapaluuhun kiinnittyvien lihasten yhteistoiminnasta ja siksi vaatii ymmärrystä olkanivelen toiminnasta sekä lapaluun ja olkapään alueella toimivista lihaksista.

Hyvässä lapatuessa lapaluut ovat ikään kuin laattamaisina vasten rintakehäämme. Heikossa lapatuessa lapaluut ovat hieman "irrallaan" eli siirrottavat. Tässä workshopissa pureudumme lapatukeen hyödyntäen eri välineitä, syvennämme tietouttamme kehon toiminnasta sekä saat vinkkejä kuinka harjoitella studiotunneillamme vieläkin tehokkaammin ja yksilöllisemmin.

Pilates Workshop 8.3. klo 18:30- 20:00Ilmoittaudu suoraan varausjärjestelmäämme tai elina@zenanahollola.fi

Workshopin hinta 20€ (Zenana Hollolan 12kk kanta-asiakas 15€)

Workshopin pitääSari Berggren

SPS-kurssi 10.2.- 3.3.2019

Spiraalistabilaatio (SPS) on harjoittelumuoto, jonka tavoitteena on tasapainottaa ja parantaa spiraalimaisten lihasketjujen avulla liikkumista sekä ryhtiä. Harjoittelussa käytetään menetelmää varten
kehitettyjä vastuskuminauhoja, joiden avulla syvien lihasten aktivointi helpottuu. Harjoittelun avulla voidaan esimerkiksi ennaltaehkäistä ja parantaa selän jännitys- ja kiputiloja sekä kuntouttaa vatsalihasten erkaumaa.

SPS-harjoittelu sopii kaiken ikäisille ja kuntoisille sekä erinomaisesti raskausajan sekä synnytyksestä palautumisen harjoittelumuodoksi. Myös erinomainen harjoittelumuoto monipuolistamaan ja huoltamaan mm. urheilijan kehoa.

Ryhmä kokoontuu 4 kertaa, alkaen 10.2.2019 klo 11:45-12:45. Varaus kurssille tapahtuu maksamalla kurssimaksu 6.2.2019 mennessä verkkokaupassamme. Kurssin hinta on 79€ ja sisältää harjoituksessa käytettävät välineet.

Otamme kurssille max 12 osallistujaa. Pienryhmässä on mukavaa treenata ja saat varmasti henkilökohtaista opastusta! Minimiosallistujamäärä 8.

Lisätietoja elina@zenanahollola.fi

Spiraalistabilaatiokurssin ohjaa
Eevamari Rauhamäki
Fysioterapeutti

SPS-ohjaaja

PHHyKy joogakurssi

7.1.-11.3.2019 klo 15:45-16:55


Onko arkesi pirstaleista ja kuormittavaa? Tule kivaan pienryhmään aloittamaan viikko terävöittämällä keskittymistä ja huoltamaan kehoa ja mieltä.

Joogaflow sopii sekä miehille että naisille tasapainottamaan arjen kiirettä ja luomaan rauhallisen hetken harjoituksen ajaksi. Joogan avulla voit oppia hallitsemaan stressaavia tilanteita sekä lisäämään kehontuntemusta. Anna joogan pehmentää liikkeitäsi ja tuoda liikeratoihisi laajuutta ja tarkoituksenmukaista voimaa.

Jooga on suunnattu Päijät-Hämeen Hyvinvointikuntayhtymän työntekijöille ja otamme tuntisuunnittelussa huomioon sinun työsi erityispiirteet. Lisätiedot ja ilmoittautumiset

elina@zenanahollola.fi

Paikkoja on rajatusti!

Kurssin hinta 65€/10 kertaa. Maksun voi suorittaa etukäteen, jolloin se toimii myös sitovana varauksena kurssille. Maksua ei palauteta.